Polityka zwrotów

Postanowienia ogólne

Masz prawo do zwrotu towaru fizycznego w ciągu 30 dni od daty zakupu. Aby otrzymać zwrot zapłaconej kwoty, towar musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim do Ciebie dotarł po zakupie. Musi być w oryginalnym opakowaniu i nie może nosić śladów użytkowania.

Niektóre oferty produktów cyfrowych posiadają gwarancję zwrotu – w takim przypadku przysługuje Ci prawo zwrotu zgodnie z warunkami oferty.

Niektóre typy produktów nie podlegają zwrotom. Za każdym razem jest to uwzględnione w opisie produktu.

Inne produkty nie podlegające zwrotowi:

  • karty podarunkowe
  • produkty cyfrowe w postaci plików do ściągnięcia

Aby Twój zwrot został uznany, wymagane jest dostarczenie dowodu zakupu.

W sytuacjach wymienionych poniżej, przyznawany będzie tylko częściowy zwrot:

  • jeśli zwrócony towar będzie nosił wyraźne ślady użytkowania,
  • jeśli zwrócony produkt będzie uszkodzony lub wybrakowany z powodów nie związanych z naszym błędem
  • jeśli produkt został zwrócony po terminie 30 dni od zakupu

Zwroty

Po otrzymaniu zwrotu w terminie 14 dni dokonamy jego weryfikacji. Otrzymasz wiadomość email z informacją, że otrzymaliśmy zwracany towar. Poinformujemy Cię również o wyniku rozpatrzenia zwrotu.

Jeśli zwrot zostanie uznany, nastąpi procedura zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jaki był użyty podczas zakupu.

Opóźnione lub zagubione zwroty

Jeśli jeszcze nie otrzymałeś zwrotu, sprawdź jeszcze raz swoje konto bankowe.

Następnie skontaktuj się z dostawcą Twojej karty debetowej lub kredytowej – może minąć jakiś czas zanim zwrot zostanie przeprocesowany.

Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Zwykle jest pewne opóźnienie zanim zwrot zostanie zaksięgowany.

Jeśli wszystkie powyższe kroki zawiodły, skontaktuj się pod adresem kontakt@ewyrocznia.pl

Produkty w cenach promocyjnych

Tylko produkty w cenach regularnych mogą być zwracane. Produkty przecenione nie podlegają zwrotowi.

Wymiana

Wymianie podlegają produkty z defektami lub uszkodzone. Jeśli potrzebujesz wymiany na ten sam produkt, poinformuj nas emailem na adres kontakt@ewyrocznia.pl oraz odeślij produkt do wymiany na adres 05-500 Józefosław, ul. Prowansji 9c

Wysyłka zwrotów

Aby zwrócić produkt fizyczny wyślij go na adres: 05-500 Józefosław, Prowansji 9c. Nie pokrywamy kosztów wysyłki zwrotów. Jeśli chcesz mieć pewność, że zwrot do nas dotarł, rozważ nadanie przesyłki z możliwością śledzenia. Nie możemy zagwarantować, że otrzymamy zwracany przez Ciebie produkt.

Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się na adres email kontakt@ewyrocznia.pl w celu wyjaśnienia wszelkich wątpliwości dotyczących zwrotów.